Оцифровка фото, відео, аудіо
Дизайн та друк фотокниг
Створення слайд-шоу
Працюємо без вихідних, з 10:00 до 22:00

Рекомендуемо

Старі фотографії Києва

Здається що 90-ті роки були зовсім нещодавно, але дивлячись на фотографії Києва тих часів розумієш, що ми жили в іншому світі, в іншій країні з іншим світоглядом... На цій стторінці зібрані фотографії другої половини ХХ століття. В Інтернеті дуже багато старих фотографій центральної частини Києва, Але я намагався зібрати фотографії периферійних районів: Борщагівка, Оболонь и т . д. Можливо хтось знайде тут свій рідний будинок ще на этапі будівництва, або свій район таким, яким ніколи його не бачив.


Одна з декількох перших фотографій Києва, знятих в 1852 році британським фотографом Роджером Фентоном:


20-ті роки. Двір будинку №12, на Андріївському узвозі:


Залізничний шляхопровід на теперішній вул. Автозаводській (зал. ст. Вишгородська) 1941 р.


1950 г. В таких землянках жило повоєнне населення Дарниці:


1969 рік, Русанівська набережна, листівка видавництва "Планета", фото І. Кропивницького:


1965 рік. Кінцева зупинка трамваю біля станції метро "Дарниця", фото Примаченка А.:


1965 рік. Проспект Юрія Гагарина, фото Львов О.:


1964 рік. Бульвар Перова, фото Примаченко А.:


Теж 60-і і теж бульвар Перова:


1964 рік. Проспект Миру, фото Шамшин К.:


1959 рік. Вулиця Урицького (зараз — Липківського)


1968 рік. Та ж вулиця Урицького (зараз — Липківського), фото Примаченка А.:


Вулиця Волгоградська:


1987р. Розв'язка на Нікольській Борщагівці. За нею — кінотеатр "Лейпциг" і один з перших київських універсамів:


Були часи, коли на Андріївському узвозі росли дерева:


Дорога від Гната Юри в сторону Кільцевої:


Станція метро "Комсомольська" (зараз — "Чернігівська"):


Біля станції метро "Комсомольська" (зараз — "Чернігівська"):


Станція метро "Комсомольська" (зараз — "Чернігівська"):


Таким в 1960-х роках був проспект Перемоги:


Проспект Комарова. Національний авіаційний университет. На той час (1965 — 1994 роки) Киівський інститут інженерів цивільної авіації:


1979 рік. Той самий проспект Космонавта Комарова. І вже з'явилася лінія швидкісного трамваю, район Національного авіаційного університету (НАУ):


1977 рік. Будівництво мосту на проспекті Івана Лепсе (зараз проспект Вацлава Гавела). За мостом, в житловій п'ятиповерхівці, магазин спорттоварів "Рекорд":


Березень 1981 року. Борщагівська вулиця з люнією швидкісного трамвая:


1984 рік. Подовження лінії швидкісного трамвая на житловий масив Південна Борщагівка:


Індустріальний міст:


Індустріальний міст:


1965рік. Шулявський шляхопровід:


Центральний вокзал:


Центральний вокзал:


Кільце біля центрального вокзалу. На задньому плані - градирня ТЕЦ-3:


На цій фотографії — єдиний в Києві трамвай "ЛМ-57" ("Ленінградський Моторный"), подарований Ленінградом на день Жовтневої революції. Ця одновагонка заслужено вважалась самим красивим у світі трамваєм. З 1960-х по 70-ті роки цей красень обслуговував маршрут №5 (Європейська площа — Будинок офіцерів на Грушевського):


1958 рік. Європейска площа (тоді — площа Сталіна, хай Бог милує).
На початку 50-х трамваї їздили майже цілодобово, перерва була тільки з 2-ї до 4-ї ночі. Величезна кількість людей добиралася на роботу з передмістя, а робоча зміна починалася рано, іноді з шостої ранку, тому ранкові "години пік" в Києві були о 5 — 6-й ранку.:


1965г. Станція метро "Лівобережна":


26 січня 1956р. Зал гастроному на розі Свердлова (Прорізної) і Пушкінської:


1957г. Рибний відділ "Гастроному":


1951г. Центральний гастроном на Хрещатику:


Підготовка до Нового Року:


Підготовка до Нового Року:


1966 рік. Нивки, перетин вулиць Щербакова і Стеценка:


Проспект А. Корнійчука (вхід в метро "Оболонь"):


1970-і роки. Будівництво на Оболоні:


1980-і роки. Оболонь, Набережна Славутичу (зараз — проспект Героїв Сталінграду):


Оболонь, будівництво метро. Спереду - початок Оболонського проспекту:


1978 рік. Оболонські новобудови. 16-й маршрут трамваю. (фото Ханс Урлеманс):


1981 рік. Розворот трамваю №16 біля станції метро "Героїв Дніпра":


1980-і роки. Проспект Героїв Сталінграду, 49:


90-е роки, після розвалу совка. Станція метро "Героїв Дніпра":


1989, травень. Вулиця Героїв Дніпра:


Бульвар Івана Лепсе (тепер Вацлава Гавела), трамвай №7:


1959 рік. Іскровська вулиця 9, 7 і 5 (справа наліво):


1958 рік, листопад. Будівництво школи № 149 на вул. Петровського:


1967 рік, вересень. Вулиця Новоокружна:


Будівництво телевежі:


1966 рік. Спуск на вулиці Щусєва до забудови будинками. Знизу зараз станція метро "Сирець":


А це та ж вулиця Щусєва, тільки вже в 70-х роках:


1969 рік. Перетин Демьяна Бідного (Ольжича) і Бакінської:


Цирк на Площі Перемоги:


Завод "Більшовик":


Ленінградська площа:


Березняки — Русанівка:


Контрактова площа:


Контрактова площа:


Кінцева зупинка трамваю № 11:


Станція метро "Жовтнева" (зараз — "Берестейська):


Вул. Борщагівська і нині вже неіснуюча станція "Повітрофлотська":


На вулиці Борщагівській. Зупинка "Польова":


Вулиця Мазепи і площа Слави:


Колись трамваї були м'які і затишні:


Перетин проспекту космонавта Комарова і бульвару Івана Лепсе


Оцифровка фото | Дизайн та друк фотокниг | Створення слайд-шоу | Оцифровка аудіо

Коментарі  

# FobertButle 03.04.2024, 10:56
Hello Dear, are you really visiting this site daily, if so after that you will absolutely get nice experience.

Gama casino
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар

Захисний код
Оновити